tisdag 17 augusti 2010

Lite updates...


***
...från veckan som gått. Vatt full rulle så jag har varit lite slarvig med att uppdatera bloggen, förlåt.

En orsak till att jag varit upptagen är att jag har en maaaassa muggar beställda. Jättekul, älskar ju att sitta och måla. Men det tar lite tid, speciellt när man har så många att göra.

Hela bordet fullt av muggar :o)

Förra tisdagen var jag ute på shopping med Christel, jättemysigt. Hade nästan en heldag tillsammans. Och som vanligt måste vi ha vår obligatoriska Espresso house fika *mmmm* sååå gott kaffe. :o)

Christel med en smarrig macka.


Och gott kaffe!




Denna fina jacka köpte jag och jag bara äääälskar den. Funderar på att köpa fler, jätteskön och fanns i många olika färger.



Denna färgkombo är jag oxå lite sugen på.

Finns att beställa här: http://www.ginatricot.com/kollektion/ccollection-p0.html#product_112459 Men jag köpte min direkt från Gina Tricot butiken på Burlövs center.





Denna blus köpte jag oxå, dock inte den prickiga varianten. Min va helt vit, se bilden under!


Vite blusen som jag köpte under svart väst, så fint!

Köpte den vita blusen i Only butiken på Burlövs center. Fanns i andra färger oxå.


Efter shoppingen åkte jag till lokalen för att repa, Frank skulle nämligen spela med oss på lördagen så vi behövde köra igenom lite med honom.

Mina babysar :o)

Leffe lika glad som alltid

Frank koncentrerad

Putte full av bus som vanligt!

Så det var en ganska slut Nina på tisdagkvällen kan jag berätta :o) Och då var inte kvällen slut, för jag skulle packa in presenter till Leffe som fyllt år och även vinster till lotteriet som vi har när vi spelar i Blå caféet, på onsdagen då.


Här har ni Leffes fina födelsedagspresenter *haha*

Sen spelade vi onsdag och sen även på lördagen, lägger ut separata inlägg om det nu efter....om jag orkar *haha* Skulle skrivit i bloggen tidigare ikväll, men först var jag tvungen att göra och lämna in min momsdeklaration. Sen var Pernilla i upplösningstillstånd för hennes blogg levde ett eget liv, så hjälpte jag henne några timmar. Men, that´s what friends are for...eller hur ;o)

E nanning nu..... Zzzzz ;o)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar