onsdag 18 augusti 2010

Lördagsspelning!

***
I lördags giggade vi i Linderöd, Linderödsfestivalen för att vara mer korrekt. Det var ju typ utohus men allt var inbyggt, och det var en himla tur med det osäkra vädret. Både åskvibbar och regvibbar låg i luften hela kvällen.

Elin, gerts dotter var med oss :o) I bakgrunden ser ni Hannes som tog så väl hand om oss under kvällen. Sen är det Nina, Stefan och Jimmy.

Så här ser det ut när allt e uppställt och klart.

Gus, vår roddare!
Stefan, en glad filur! Vår andre roddare.

Leffe, glad som alltid.

Gert, vår kapellmästare.

Min medhavda tonfisksallad, måste ju som sagt alltid ha mat med mig nuförtiden.
Näääää, inte fota när jag äter *fniss*

Gus och jag fyller ut väntetiden med att lösa korsord i kvällan.

Putte har suttit så länge och väntat att det börjat växa ogräs på honom. *haha*

Duktiga tjejer som gästspelade och sjöng!

På scen!

Ser ni Frank (min käre sambo) i bakgrunden vid trummorna. Han vikade hos oss denna gång, kul! Det gick jättebra!

Många glada dansanta människor.

Jag hjälper Elin att, framför "Du är min man" fast jag ser ut att sjunga opera eller nått *skrattar*

Här kommer några filmsnuttar från kvällen oxå:



Kolla in detta klippet under när Putte sjunger. Han får en fluga i munnen eller något och måste spotta ut det mellan sångraderna. *haha*




Ja, så var den veckan nästan slut. Söndagen var bara myyyys och lugn, både Frank och jag var helt färdiga. Men igår var det muggmålning igen som gällde :o)
Sköt om er!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar