lördag 28 augusti 2010

Spelning och mys!

***
Spelade igår för ett sällskap som heter Music Dreams, ett dansant gäng som träffas en gång i månaden och har dans. De sänder även radio varje söndag på 92.0 med hälsningar och härlig dansmusik. Lyssna gärna!

http://www.musicdream.se/manadensorkester/manadensorkester.html

http://www.musicdream.se/

Putte spexar som vanligt :o)

Leffe ser koncentrerad ut

Vet inte vad jag sjunger, men det ser ut som jag menar det iallafall *skrattar*

Mina speldojjor för kvällen :o)

Gert saxxar

Folk dansar och har trevligt, precis som det ska vara en fredagskväll med Music Dreams :o)
*
En jättetrevlig kväll över lag. Enda som var lite tråkigt var att Gert blev magsjuk efter pausen och fick gå ifrån e tag. Men han mådde bättre sen som tur var och kunde va med oss igen.

Vill ni se fler bilder från kvällen, gå då in på vår hemsida: http://www.ajaxorkester.com/MusicDreams100827.html
*
När jag kom hem gjorde jag mig en smörgås som vanligt och satte mig för att redigera kvällens foton och sen lägga in dem på vår hemsida. Blev ganska sent...eller rättare sagt tidigt. *hihi* Så idag har jag bara tagit det lungt. Sov läääänge, suttit lite vid datorn och myst med sambon i soffan till film. Vi har precis startat en film till och ska äta Almondy marängtårta *myyys*. Imorgon ska jag iväg igen, då ska vi spela i Vollsjö. Och på måndag ska jag upp tidigt för att åka till vetrinären med Gucci, berättar mer om detta i veckan. Ha nu en skön söndag alla!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar