söndag 22 augusti 2010

Svinafest...

***
...som dem kallar den *hihi* men även då kallad grisfest :o) Vi spelar för detta gänget varje år och det är alltid lika trevligt...och gott ;o)

Ansiktet ska på! :o)


Vår goe Gus som alltid är med oss och tar hand om oss. Han är en riktig klippa!

Putte full av bus som vanligt!

Å Leffe är inte sämre han :o)

Gert på sin plats *hihi*

Glada härliga människor.

Hade flera som gästsjöng, jättetrevligt!

Är tradition att Peter ska sjunga med oss, både en, två och åtta gånger. *haha*

Tjejen ni ser är ett riktigt Lasse Stefanz fan, hon och hennes partner följer LS vart dem än är.

KOLLA, vad hon tatuterat in på sin arm! Hela Lasse Stefanz gänget. WOW, det kallar jag fan :o)
Ingen som har lust att tatuera in Ajax? :oP

Vi blir alltid så väl omhändertagna och får ALLTID blommor, så himla gulligt av dem!

Titta så fin!!! Denna vann jag i lotteriet. Såg denna direkt när jag kom och köpte en hiiiiimlans massa lotter, å då menar jag mååånga! *haha* Och jag vann den till min stora lycka!!! Brukar aldrig vinna! Därefter var jag så glad att jag gav resterande lotter till Putte för han hade inte köpt några. Han vann TRE gånger :o) Jättefina saker fanns det att välja på, riktigt kul lotteri tyckte jag...speciellt eftersom jag vann den älskade Pelikanen. Camilla (Peters sambo) frågade mig vad den skulle heta, så jag tyckte Hugo var passande. Men hon tyckte den liknade en tjej, så då blev det Hugolina. *haha*
***
När jag kom hem var jag hungrig (som vanligt efter spelning) så jag fixade några knäckemackor och satte mig för att redigera fotona från kvällen och sen lägga in dem på hemsidan. Så klockan hann bli ganska mycket innan jag kom i säng. Tror kl var runt 06 och det var riktigt gott att krypa ner under täcket....Zzzzzzzz
***
Tack alla för en jättetrevlig och mysig SVINAfest! :o)
Kram

1 kommentar:

  1. VEt inte om jag räknas som fan, men jag använder bara ajax här hemma som rengöring...räknas det ;) ?

    kram

    SvaraRadera