fredag 6 augusti 2010

Väderkänslig...

Trodde aldrig jag skulle bli en sån där väderkänslig "tant" (som man sa när man var yngre *fniss*). Ni vet så att man känner av det i leder och huvud m.m. när det ska bli dåligt väder. Men nu är jag där, jag har blivit en sådan "tant" oxå. Har märkt det ett flertal gånger nu, senast var häromdagen...hade sån fruktansvärd spänningshuvudvärk hela dagen. På kvällen öppnade himlen sig och det åskade, sen släppte huvudvärken. Nu känner jag av det igen, vi får se om det stämmer. :o)


Är du väderkänslig eller vet någon som är det? Hur yttrar det sig hos dig? Vissa lider ju jättemycket av det. Snälla, dela med dig...är nyfiken.
Kram

2 kommentarer:

  1. Haha, välkommen i klubben kan jag bara säga. De flesta tror att man bara känner av när det ska bli "dåligt" väder men ALLA väderförändringar känns. Har för mig att det har med lufttrycket att göra. Har inte forskat närmre i det, bara konstaterat att det är förändringar i vädret. (Kunde skrivit väderspänningar men det kan missuppfattas *S*)
    Inte så mkt att göra åt, man lär sig leva med det. ;)Ringer dig en dag. Kramen Astrid

    SvaraRadera
  2. Tack för det, känner mig välkommen!

    Haha, väderspänningar...I like! Haha

    Gör så.

    Kram

    SvaraRadera