lördag 18 september 2010

BI sak...

***
Min stackars "lille" plutt har sååååån otur! :o( Igår blev han stucken av ett bi på insidan av läppen! Inom 30minuter hade hela ansiktet svullnat upp på honom och han kunde knappt se så svullna hans ögon blev. Men vi det laget hade jag redan ringt och kört till vetrinären, så det blev akut och en kortisonspruta till honom. Stackars min älskling!

Hos vetrinären.

Efter några timmar började svullnaden gå ner och när vi la oss var det bara ena sidan som inte svullnaden hade lagt sig helt på. Men imorse var allt som vanligt igen! Sköööönt!

6 kommentarer:

  1. Stackars bebbe!!!!
    Fy vilket äckligt kort på lilla bebis!
    Jag håller tummarna för att han blivit bättre nu!
    Pussa på liten från mamma Ninna

    SvaraRadera
  2. Äckligt? Näää, tycker han är rätt söt trots allt. Synd om honom JA, men äckligt NÄ....min lilla älskling!

    SvaraRadera
  3. Nu menade jag inte sååå!!!
    Han är ju bäst i världen Gucci!!!
    Jag menar, han blev så sjuk, det var det som var usch!
    Ses i morgon!
    Puss Ninna

    SvaraRadera
  4. "Lille" hihihi
    Fy för sprutor ;)
    han ser ut att tänka "matte, hit vill jag INTE mer" ;)
    kramar

    SvaraRadera
  5. Tittar in för att kolla läget. Hur mår lille kompisen?
    kram

    SvaraRadera