tisdag 7 september 2010

Blogg utmaning!

***
Jag har blivit utmanad av en bloggkollega, Soulsister. Jättekul! :o)

Utmaningen går till så här:

- Gå in i mappen där dina bilder ligger
- Gå sedan till den sjätte mappen
- Välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
- Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
- Utmana sex andra personer och länka till dem

Självklart antar jag utmaningen! Hade lite problem dock, för jag har bilder på flera olika ställen. Men jag valde de två ställen där jag har ca lika många bilder så det blev två foton.



Denna första bildtogs den 17/6 2010 och är muggar som jag har målat på beställning.

Och denna bild är tagen den 26/6 och på Gucci som kanske inte är så förvånande. *haha* Det var under de två veckorna jag passade Flisan, Guccis syster. Här ligger dem helt utslagna efter massor av bus och lek. Gick i ett kör kan jag berätta.


Så, då ska jag utmana sex andra bloggare att göra samma sak. Här är vinnarna:

Mariette

Dansbandsfrun

Pernilla

Beatrice

Alexander

Patricia

Patricia skriver inte så mycket mer, men hon kanske blir sugen nu igen när hon får en utmaning :O) Saknar hennes bloggande jättemycket!

Hoppas nu allaväljer att ta emot utmaningen, hade varit så kul!


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar