tisdag 7 september 2010

En riktigt crappy day!

***
Igår (söndag) var är en riktigt dålig dag för mig. Vill egentligen inte skriva en massa negativt i bloggen, men ibland måste man bara få ordlöddra lite och sen känns det lite bättre. Känner mig bara som en trasdocka för tillfället. Trött och så ont. Alldeles för mycket som måste fixas, men alldeles för lite hjälp. Många orosmoment omkring mig, men för lite stöd...ja, bägaren rann över helt enkelt. Jag är ganska positiv egenligen, och försöker hitta just positivt i det mesta. Men ibland har man sådana dagar när positiviteten helt runnit väck, och det var precis en sådan dag för mig.

Crappy day!
*

Körde Colin till bussen idag (måndag) vid halv 11 tiden, men när jag kom hem var jag totalt slut att jag var tvungen att lägga mig igen. Alla djuren fick mat, sen la Gucci och jag mig igen och sov i 4 timmar. Behövdes verkligen. När vi hade vaknat var det dax att hämta upp Colin från bussen och då passade Colin och jag på att poströsta oxå. Lite kul speciellt för Colin, han fyllde ju 18år i Augusti så det var första gången för honom. :o) Känner mig väldigt nöjd med mitt val, förstå året jag verkligen såg fram emot och längtade efter val. Ska blir spännande vilket parti som tar hem "potten"



Har ni röstat än?

När Colin och jag kom hem gick vi en runda på 3km med Gucci, brukar gå den rundan så gott som varje dag. Jätteskönt för både han och mig. Och idag var det extra kul att jag fick min goe påg med mig oxå. :o)

*
Som jag skrivit så har Gucci fått rävskabb å är under behandling för tillfället. Många bad ska det bli, två gånger i veckan för att vara exakt. Så idag var det tid igen. Han är verkligen superduktig lille skrutt, borde få medalj för alla dessa bad. I fyra veckor minst ska vi hålla på så.




Rävskabb alltså, så här ser dem ut dem små svinen! Ööörk

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar