måndag 13 september 2010

Helg m.m.

***
Tänkte jag skulle göra ett snabbt inlägg eftersom kl är så mycket, men typiskt nog så strulade det med att lägga in bilder. Fick göra det om och om och om igen. Här är iallafall lite vad som hänt sen tordags. I torsdags repade vi:

Putte har tränat på sitt smalj...

...Leffe oxå :o)

Men inte Gert! *haha*
Helgen har varit ganska lugn i övrigt. Hela familjen är förkylda och trötta och vi behöver bara ta det lungt. Frank jobbade lördags och jag satt och målade lite. Men vi har haft besök nu tre kvällar i rad, trevligt :o)
Jag tror jag har kommit på vad det är som hägrar för den lille kotten, Guccis ben. *fniss* Liiiiiite stort kanske för kotten.

I lördags kväll gjorde jag och Colin hemagjord Sushi, åååå så gott det är.

*mums*

Idag har jag oxå målat en massa och Frank har varit flitig där ute, plockat undan solsängarna, klippt gräset m.m. Usch :o( nu kommer hösten...
*
Det var även tid för bad igen för Gucci!
Jag och Gucci myser efter badet.
Medan Gucci badade stod dagens middag i ugnen *yummi*
Sweet chili marinerade kycklingklubbor, sågott och så enkelt. Lägger ut receptet i eget inlägg.
*
NU måste jag hoppa i säng, är jättetrött och ska upp i någerlunda tid imorgon. Ska träffa min goa väninna och vi ska måla, ska bli så mysigt!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar