måndag 27 september 2010

Ni får ursäkta...

***
...att jag är så himla dålig på att blogga för tillfället. Jag är så galet trött att jag knappt vet vart jag ska bli av, jag orkar precis ingenting. Trodde inte man kunde bli såhär slut så länge :o( varat ett tag nu. Hoppas verkligen det vänder snart!

*

Igår var det spelning i Klagshamn, sååå skönt att det var nära hem...5 min väg från mig bara. Jag var fruktansvärt trött under spelningen oxå, trots att jag hade sett till att sova länge och bara ta det lugnt dagen före. Och ni kan tro jag var trött när jag kom hem, helt utpumpad.

Före spelning uppklädd å redo

Grabbarna hade nya snygga scenkläder, eller iallafall jackor. Beiga med svarta detaljer och hela jackan är i mjukt härligt skinn, supertuffa å mycket snyggare i verkligheten.

På scen

Gert och jag saxxar
*

Idag har jag legat i sängen och kollat filmer i stort sett hela dagen, Frank väckte mig med kaffe och hade laddat dvd'n med en film. Frank har oxå varit hemma hela dagen så det har varit skönt att bara kunna mya och umgås, inget man kan påstå vi varit bortskämda med på sista tiden. Men ska jag fortsätta vara så här trött och inte orka annat än kolla tv typ så lär vi nog få mycket mys och filmtid tillsammans. :o) Hoppas ni alla haft en fin helg.

***

Förresten, har inte ens orkat skriva om valet...kan bara säga att jag blev fruktansvärt ledsen och besviken, förstår mig verkligen inte på folk. :o(






2 kommentarer:

  1. Jag vet precis vad du menar! Är inne i en pest-period nu o ingen fattar...Nåja ;)
    Du är SKITSNYGG gumman o grabbarna i bandet ser redi`t coola ut!
    (jag är så impad av dig att du spelar sax)
    kram o hoppas du kryar på dig snart o känner dig piggare.

    SvaraRadera
  2. Hallå frugan!

    Tack, tack och tack igen. Så skönt när nån förstår...det är därför vi hade passat så bra ihop på en terass med havsutsikt med varsin drink i näven i Mallis/Gran Canaria. ;o)

    Tusen tack <3 Grabbarnas jackor är det jag som valt ut, tycker oxå dem är suuuupersnygga.

    Tack och många kramar

    SvaraRadera