tisdag 26 oktober 2010

50-års fest!

***
ÄNTLIGEN, funkade det! Har som sagt problem med mitt internet och har försökt att ladda upp bilder åtskilliga gånger utan att lyckas. Skrev om detta igårkväll i bloggen och imorse hade jag fått en kommentar från Telia! Wow, fantastiskt hur media sprids :o) Blev väldigt överraskad men oxå väldigt glad, bra service verkligen! Hoppas dem kan hjälpa mig nu att lösa problemet.
*
Var iallafall på 50-års kalas förra lördagen. Det var Stefan som brukar hjälpa oss i Ajax som fyllde år och hela Ajax gänget var bjudna. Alla utom Leffe kunde. Jättetrevlig fest och det var fantastiskt för jag kunde oxåäta för en gångs skull, det var gjort special smörgåstårtor som var både gluten-och laktosfria :o) Vilken lyx!!!

Födelsedagsbarnet och även min bordskavaljer till maten!

En lek där alla tjejer skulle ta av Stefan ett plagg och sen klistra hjärtan på honom på valfritt ställe :o) Jag fick äran att börja och står med Stefans kavaj i famnen här. Här på bilden är det Stefans svärmor som är i full fart med att hitta lämplig plats. :o)
Lyckligtvis åkte inte ALLA klädesplagg av *hehe* Här står vi på rad redo att klistra.

Färdigklistrad!

Stefan öppnar presenter.

Det här vackra halsbandet fick han av oss. En drömfångare i guld med en liten diamant, Stefan är nämligen tosig i allt som har med indianer att göra.

Blommor fick han oxå av oss.

Alla presenter och blommor.

Stefan dansar med sin dotter Eva!

Gert och Lisbeth buggar för fullt!

Och ZickZacks orkester spelade fin musik hela kvällen. Deras premiärspelning faktiskt och det lät jättebra!

Här sitter gänget, men Putte och hans dotter hade hunnit gå.
*
Jag fick själv lämna ganska tidigt tyvärr för Gucci var ensam hemma. Men det var en jättefin fest med go mat, fin musik och goa människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar