fredag 8 oktober 2010

NU är det höst!

...
Och då är det tid att laga Ratatouille igen som jag älskar, så det gjorde jag idag. *mums*

Här hittar ni receptet: http://nina-hansson.blogspot.com/2009/11/ratatouille.html

***
Är som sagt väldigt trött för tillfälligt och har varit lite slarvigt med bloggandet :o( Har dock känt mig lite piggare senaste dagarna, men energin tar väldigt fort slut. Har helt enkelt inte haft ork att sitta så mycket vid datorn. Ska försöka bli bättring på det, tycker ju det är så kul att blogga. Tänkte iallafall dela med mig lite av vad som hänt på sistonde :o)
Måste börja med att visa en supersnygg klocka jag köpt från Esprit!
Snygg va :o)
Här kan ni köpa den (finns i många härliga färger):
http://www.handladesign.se/jazzy-crossover-svart-p-5047.html?manufacturers_id=96
***
Jag har grattat två av mina kära väninnor med blomster och presenter, så här såg blommorna ut.



***

Jag har faktiskt oxå lyckats fylla år, 39år ung är man nu. :o) Och jag har blivit grattad av familj och vänner.

Denna fina plånbok fick jag bl a av Christel. Blev superglad, önskat mig den ett tag nu. Fick även två fina lila nagellack.

Fick massor av rosor av min käre sambo. Här har dem dock stått i några dagar.

Fick även den fina Swarovski nallen med röda hjärtat av min familj, samlar ju på Swarovski.

Fick en jättevacker orkidé av Pernilla.

Detta var lite av det uppvaktande jag fick :o) Tusen tack alla, även ni som inte var med på bild!

***

Vi har spelat oxå, spelade i Törringelund i tisdags.

http://www.torringelund.se/

Och imorgon spelar vi i Billesholm

Kram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar