tisdag 26 oktober 2010

Smyge spelning!

***
Ja, det var lite problem att få upp dessa bilderna...men det gick till sist. ;o)

*
Vi spelade i underbart mysiga Smyge i fredags. Vi spelade i en herrgårdsliknande byggnad med bevarade gamla golv och bjälkar i tak, fantastiskt vackert. Och omgivningarna här är ju helt underbara. Frank och jag ska ta en helgdag och köra längs hela kustremsan här, finns små underbara affärer och fik som man kan stanna på med allt möjligt kul. Finns bl a mycket hantverk som kan vara kul att se. Men har ni inte varit här tycker jag absolut ni ska ta en heldag å bara köra och njuta. Det börjar efter man kommit ut genom Trelleborg och sen är det många mil av vackra omgivningar och underbar atmosfär att njuta av.

Så vackert!

På scen
*

Vi fick fantastisk mat oxå, riktigt tjusig tre rätters meny. Och det bästa av allt...dem fixade varmrätt till mig så jag oxå kunde äta. :o) Jag har ju alltid mat med mig, men det blir ju oftast sallad eftersom det håller sig bäst och behöver inte värmas. Men, det är tufft att sitta där med sin grönsallad när killarna avnjuter varm mat som doftar underbart. Så det var lite av lycka för mig att oxå kunna äta varmt. :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar