tisdag 19 oktober 2010

VILL HA, VILL HA, VILL HA!

***
Å, vad jag önskar mig denna underbara maskin. Allt glutenfritt bröd och kakor är så hiiiimla dyrt, jag blir ruinerad *haha* särskilt nu eftersom jag har en period där jag är hungrig konstant...blir myyycket smörgåsar det. :o) Hade vatt så himla bra om jag kunde baka själv och frysa in, hade sparat enormt med pengar på det. Att baka med glutefritt mjöl är inte alls detsamma som med vanligt mjöl, degen är väldigt kladdig och svårknådad och därför underlättar det enormt med en ordentlig maskin som kan sköta det. Får hoppas att sambon läser bloggen nu *skrattar* önskat mig denna länge nu ju. Blev ingen i födelsedagspresent den 3 oktober, kanske i julklapp då? *hehe*

Visst e den fin :o)

Denna maskin brukar ligga runt 5000kr, men har hittat den på Komplett för 3300kr....väääldigt stor skillnad. Hade egentligen helst velat ha den chokladbruna, men om det ska kosta 1700kr extra för bara färgen går det ju precis lika bra med en svart...eller grå ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar