tisdag 9 november 2010

Dansbandsbrudar och mys framför brasan!

***

Såg ni första avsnittet av "Dansbandsbrudar" igår? Vad tyckte ni?

Här myser jag och Gucci framför "Dansbandsbrudar"...fast Gucci struntar nog ganska mycket i tv'n, bättre att bli kliad på magen ju ;o)

Och nu är det dax att tända brasan igen, brrrrrr vad kallt det har blivit!
Men myyys med brasa!
*
Jag tyckte det var ett trevligt program, fast det hade varit roligare om många fler dansbandsbrudar hade medverkat. Sen förstår jag inte riktigt vad Face84 gör där, anser personligen inte att de är ett dansband. Man fick ju se mest av Erika i Drifters och tycker hon verkar vara en go, jordnära tjej...sjunger bra gör hon oxå. Hoppas vi får se lite mer av hennes saxande i kommande program.

3 kommentarer:

  1. Håller med dig. Men jag undrar verkligen vad Mona gör i det programmet...hon sjunger ju inte i dansband längre. Hon gör ju bort sig stackaren. Men heja Drifters, absolut. O längtar till nästa vecka när Martinez gör entre!!! kramizz

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    skickar en kram fra Teneriffa!
    Saknar dig och Gucci!!
    Kramen Ninna

    SvaraRadera
  3. Jag tittar extremt lite på tv, så nej jag såg det inte...men gud va gullig han e där i soffan, bara ber om att bli kliad. Sött

    kram

    SvaraRadera