tisdag 9 november 2010

Söndag och spelning!

***
Ja, då var det tid för spelning i söndags. Åh, vilket fantastiskt väder vi fick. Visserligen kallt men solen sken och det var en riktigt vacker dag, hade jag inte spelat hade jag nog påtat i trädgården! Vi spelade i Nyvångoch det var lika trevligt som vanligt. Fast till min stora fasa hade jag glömt allt mitt smink hemma :o/ Inte så kul. Men som tur var fanns det vänliga själar så jag fick skrapat ihop och lånat så jag fick lite färg på näsan iallafall, tusen tack kära ni!


På scen

Mina dojjs.

Trots fotbollen var det massor av folk, lite mindre än vanligt var där ju men vi trodde ändå fotbollen skulle påverka mer. Men det var kul att det inte gjorde det och förresten, GRATTIS MALMÖ!!! Riktigt kul att det gått så bra för dem i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar