lördag 7 maj 2011

Härliga lördag!

Igår trotsade jag min trötthet och Frank och jag gav oss iväg till Pildammsparken tillsammans med Gucci. Vädret var ju helt fantastiskt och det känns ju som man vill utnyttja dessa dagar och inte bara ligga i sängen och sova...även om det kanske är det jag skulle behöva. Dessutom så vill vi träna Gucci så mycket som möjligt bland folk, hundar och rörelse.


Blomstrande prakter i parken.

Jag vilar benen en stund

Gucci har massor att titta på

Mysigt att gå vid sjön



Dax för en fika. Här har jag faktiskt jobbat för massor av år sen, och även spelat med Ajax för inte lika länge sen.:o) Jättemysigt ställe i mysig miljö.


Vatten måste man ha när det är så varmt.



Vi fick njuta av ett litet upptäde oxå när vi satt där på uteserveringen. Ni ser killen som sjunger långt borta ovanför cola flaskans kork :o) Jätteduktigt sångare.





Det blev en liten filmsnutt oxå, men klantiga jag filmade ju på helt fel håll *skrattar* man kan lyssna iallfall :o)


Det var en trött och lycklig Gucci i bilen på vägen hem.




När vi kom hem satte vi oss på altanen för att äta mat och avnjuta sista solen för dagen. Gucci fick ett ben, men han var så trött att han inte ens orkade tugga på det. Men han såg iallafall till att ha det nära sig. *haha* En lugn och skön dag med andra ord med lite aktivitet trots allt.


Hoppas ni hade en skön dag i solen allesammans!


Kram

2 kommentarer:

  1. Hej Fia-Lena!
    Vilken härlig bulle du fått! =0 )
    Tänk vad fort tiden går, nu kommer hon snart.
    Lycka till så jättemycket och smsá eller mmsá när hon "hoppat" ut!!!
    Kramar på er
    Eva med mensen (du vet den skiten du har och kommer slippa ett tag till!)

    SvaraRadera
  2. Hej Eva-Marie ;o)
    Ja, maggen e stor nu...fast det är resten av mig oxå *haha*
    Klart jag sms'ar när hon kommit.
    Hoppas allt är bra med er och att du hade en bra semester i USA.
    Pussen och kramen
    (haha, hoppas du har rätt)

    SvaraRadera