tisdag 3 maj 2011

Jag HANN - gjorde du?

Men det var minsann på håret :o) PRICK kl 12 signerade jag och skickade in min deklaration via nätet *pust* Nu får vi bara hoppas den är rätt utförd oxå :o) Det är nämligen inte helt lätt att deklarera för ett företag själv och det är mycket jobb med inventeringen. Varenda pinal ska räknas och det blir ganska många med tanke på alla dekorationer man använder.






* Inventera för företaget - CHECK!!!

* Deklarera till företaget och privat - CHECK!!!



Är en sådan befrielse att ha detta gjort, nu är det inte mycket på min lista kvar :o)


UNDERBART!



* Fylla i och skicka iväg papper till FK (postas imorgon)


* Packa klart väskan till förlossningen (så gott som klar)

* Köpa amningsbh (ev onsdag)

* Göra klart hemsida (påbörjad)

2 kommentarer:

  1. Jag hann också. Även om denna kommentar kommer otroligt sent. ;)

    SvaraRadera
  2. hehe, gör inget :o) Bra att du hann :o)

    SvaraRadera