fredag 6 maj 2011

Mysdag med bästa väninnan!

Hade en riktigt mysdag med min väninna Gulle igår. Vi har tyvärr inte träffats så mycket på sistone och jag har saknat henne jättemycket. Hon hämtade upp mig hemma och så åkte vi iväg till Mobilia för shopping, mys och fika.


Kan det bli mer bedårande??? Så söööt klänning som jag fick av Gulle <3

Jag fick äntligen shoppat amningsbh, köpt på hm - CHECK!

Och mjuka sköna sockar :o)

Efter Mobilia skulle Gulle o Fritz ett ärende på sitt håll och vi på ett annat, så vi bestämde att ses hemma oss för kaffe efteråt. När dem kom fick vi ytterligare en lite present :o)


Istället för en blomma, en JÄTTE flugsmällare *haha* tusen tack <3

Vi fikade glass och blåbär och drack nymalet kaffe och bara mös.




Jag kan ju inte sitta bekvämt i köksstolarna längre så jag hämtade saccosäcken istället :o)


Vi var ganska så trötta allihop efter en lång dag och mycket svullna ben och fötter. Och ett tag kändes det som jag skulle tuppa av av trötthet :oS Trots detta sov jag väldigt dåligt sen under natten. Var uppe massor av gånger för att kissa, dricka och sträcka på benen. Och hela dagen idag har jag varit jättetrött, inte gjort något nyttigt alls. Såvida man inte räknar att vila för nytta. Och det ska man kanske göra nu, kroppen behöver ju all vila den kan få inför det som ska komma. :o) Hade tänkt åka till lokalen, repdag idag ju. Ville träffa killarna och pratat lite, var sålänge sen, men det fick vara...tröttheten tog över.


Nu e det iaf dax för bingen, ska bara skriva ett inlägg till om något väldigt kul som hänt idag!

natti natti

1 kommentar: