måndag 30 maj 2011

Tack och lov för internet!


Som internet har underlättat för mig både under graviditeten och nu efter förlossningen.Det är mycket som ska inhandlas när man ska ha en liten och utan bil och ingen buss förrän på 4km avstånd är internet guld värt. Likaså efter förlossningen och man är rent utpumpad, dessutom känner man inte för att springa runt i affärer precis. När man kommer hem från BB upptäcker man saker som man behöver eller att det man köpt inte håller måttet, då är det skönt att kunna gå in snabbt på datorn och beställa hem i lugn och ro.

Babykläder är något man kommer behöva nu ett tag framåt, och då känns det skönt att kunna välja i lugn och ro i hemmet. Har faktiskt köpt de flesta babykläderna på internet under graviditeten, och kommer fortsätta för det är så himla smidigt. Några jag handlat ifrån är: Halens, La Redoute, Ellos, HM Rowells och Lundmyr. Lindex har oxå en nätshop nu så där tänkte jag kika in snart. Likaså gillar jag Polarn & Pyrets sortiment, ni vet dem med ränderna. :o)



Brukar du shoppa på Internet? Vad isf, vilken erfarenhet har du?

2 kommentarer:

  1. hej nina hur är det med er och den lila prinssesan du får ge henne en liten kram från mej jag brukar oxå bestela på nätet till mej själv men jag tycker det är svårt när det hjäler byxor för storlekarna varierar så jag bara besteler tröjor jag besteler från cellbes dom har oxå barn kläder både till flickor och pojkar det var marknad här ieslöv och jag såg något rigtigt sött som hade passat prinssesan men jag vågade inte köppa det men det kliade ifingrarna men något ska jag köppa till henne jag får lyska ut vad det blir är en hemlig het jag längtar tills sommar korten sälges då ska jag ut och resa och kanske blir det en tur till er om der är ok ha det så bra isolen så hörs vi mvh Anne

    SvaraRadera
  2. Hej Anne!

    Tack det är bara bra med oss, hoppas det är bra med dig oxå.
    Ja, vissa saker är svårare att beställa än andra ju. Men det är så himla smidigt när det funkar.

    Kram

    SvaraRadera