onsdag 29 juni 2011

Ännu mera baby!

Det är riktigt babyboom i år alltså, så många som är gravida eller har fått. Pernilla (Guccis uppfödare) har oxå fått en liten och jag fick mysigt besök av henne och hennes lille prins Oliver förra veckan.




Kärlek!


Fina lilla plutt!


Pernilla fick sin lille prins tre veckor efter mig och min syster fick ju två veckor innan mig. Mysigt att man kan dela babytiden med varandra och även rådfråga varandra och hitta stöd. Man skulle nästan kunna tro att det var planerat så *haha* men det är faktiskt en ren slump...en trevlig sådan dock :o)




Pernilla hade köpt present till Savanna, en supersöt klänning i skönt och luftigt material nu till sommaren, helt perfekt.


Titta så underbar :o) Vi fick söta strumpor oxå till.


Och en Hello Kitty som ligger i vagnen nu :o)




Tusen tack Pernilla och Oliver för dem fina presenterna. Vi hade köpt present till Oliver oxå, speldosan, nallen och skallran Rasmus.



Som ni säkert kommer ihåg så köpte jag dessa till min syster oxå, fast då i flickversionen Katja. Jag tycker dem är så himla söta! Det började med att jag köpte dem till Savanna för länge sen och gillade dem så mycket och kände att det är en perfekt present, kläder brukar folk ändå få i massor :o)




Tack Pernilla och Oliver, jättemysigt att ni kom!




Kram

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Det är jag som skall tacka för en underbar em och jätte fina presenter till Oliver!
    Älskade att få pussa på Gucci också, för han är ju "min" lille plutt!
    Savanna är bedårande och så underbar!!
    Mys liten!
    Oliver har sin skallra i vagnen och mys råttorna i sängen. Han blir alldeles stilla när vi drar i gång speldosan och bara lyssnar.
    Han blir nog också en dansbands musiker när han blir stor.
    Haha Savanna och Oliver kan ju starta ett eget dansband, eller???
    Super tack för allt!!

    Puss och kram från Ninna och Oliver

    SvaraRadera
  2. Jättemysigt att ni kom, Oliver e en riktig goding.
    haha, ja det skulle va nått...Oliver´s eller Savanna´s :o)
    Tusen tack själv!

    Kramizar

    SvaraRadera