tisdag 28 juni 2011

Danmarksbesök!




Fick äntligen träffat min syster och hennes lilla i förra veckan. Har ju inte träffat henne sedan hon fick sin lilla Aida, som var två veckor innan Savanna kom till jorden. Så Frank, jag och Savanna åkte dit över dagen för allmänt mys. Det var så himla kul att träffa min älskade syster (som vanligt :o) ) och äntligen fick jag se lilla Aida, en jättegullig flicka som är en härlig blandning av både sin mamma och pappa.



Paus för ett foto under vår promenad.


Fortfarande ute på promenad, vet inte vad Nadine letar efter *fniss*


Vi klarade oss hem igen innan himlen öppnade sig. Regnet öste ner men solen sken ändå så resultatet blev en fin regnbåge :o)

Det var jättekonstigt väder hela dagen, ena stunden sol för att sen bli regn för att sen ösregna. Men vi klarade oss fint under promenaden och sen var vi mest inne och mös. Det är ju så när man har två små med olika viljor så tyckte vi att vi bara tar dagen som den kommer. Ingen stress, bara mysa och umgås.


Vi bytade lite presenter oxå :o)

Jag (Savanna) fick en hel drös med massa gulliga kläder och ett par supersöta skor.

Tusen tack älskade syster!



Jag hade köpt en speldosa, skallra och tillhörande docka (som inte finns på bilden) till Aida.

Och ett babygym :o)


Det var en jättemysig dag, riktigt avslappnad och skön. Önskade bara att jag och min syster kunde bott lite närmre varandra så vi kunde setts oftare.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar