onsdag 29 juni 2011

Lite nytt till Savanna!

Har köpt lite nytt till Savanna :o) Jag köper ju ganska mycket på Tradera, man kan göra fantastiska fynd där. En nyhet (eller ganska ny iaf) är att även företag säljer via Tradera, d v s helt nya saker då. Och det är just ett företag som jag hittade på Tradera som säljer dessa underbara babykläder. Marias butik heter det och dem säljer även annat än till baby, kolla gärna: http://www.tradera.com/butik/MariasButik

Jag har tvättat alla kläderna på bilderna, därför dem ser lite skrynkliga ut :o)



Fina va! :o)


De kommande har jag inte köpt från Marias butik utan från två andra på Tradera till fantastiska priser :o)




Jag älskar Tradera och man kan hitta allt mellan himmel och jord där. Så nästa gång du behöver en ny parfym, hudkräm, städartikel, klädesplagg, saker till djuren o s v, kolla först på Tradera...du kan göra otroliga fynd! :o) Men det gäller att vara lite smart för att få det så billigt som möjligt eftersom det är en auktions site, jag har lite små knep ;o)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar