onsdag 22 juni 2011

På besök i replokalen!

Har ju inte träffat Ajaxkillarna på minst 2 månader, så Frank, jag och Svanna åkte ner dit i torsdags för att hälsa på lite och visa upp vårt underverk. :o)


En trött Savanna i bilen på väg till lokalen.


Milla (Camilla Lindgren) var oxå nere i lokalen, hon ska vicka för mig på midsommardagen. En spelning som tillkommit ganska nyligen.


Här myser hon med Savanna :o)

Tanken var från början att jag siktade på att vara tillbaka till midsommar, men det var ju när jag trodde att Savanna skulle komma tidigare. Nu gick jag ju dessutom över tiden så jag kände att jag behöver lite mer tid att vila upp mig på.


Gert och Millas dotter Elin var oxå med. Hon höll Savanna så fint och det märktes att hon hållt många bebisar förut. :o)


Thessans rygg, Elin, Leffe och Milla

Elins rygg :o), mamma Milla och pappa Gert.


Putte och Thessan



Och jag var ju oxå med såklart :o)




Goa Leffe


Frank och Gus var där oxå men fastnade tyvärr inte på bild denna gång :oP



Det var jättekul att träffa alla, verkligen saknat "mina" grabbar. Ska bli kul att komma igång med spelandet igen, som det ser ut nu blir det i Augusti.



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar