söndag 24 juli 2011

På besök i Beddinge!

Savanna och jag åkte och hälsade på Pernilla i fredags. Hon har ju flyttat till Beddingestrand och jag har faktiskt inte varit där innan, inte inne iaf. :o) Det är ett stort fint hus dem har och med gott om plats för både hundar, barn och instrument. Jättefin trädgård hade dem oxå, glömde tyvärr ta foto på den. :o( Men Pernilla hade rensat så fint, det är annat än min uppvuxna trädgård det. :o)


Fin bild på mor och son :o)


Pernilla bjöd på gott att äta, tonfisksallad och hemmagjord dressing, supergott var det! :o)



Robin och Flisan som har växt till sig och blivit så jämn och vacker.


Linus hade kompis hemma och dem spelade för glatta livet. Var ju inget vidare väder att va ute i :o(


Sen bjöd Pernilla på kaffe och vi bara satt och mös och bubblade om allt möjligt.


Pernilla och Fame


Pernilla och Amidelle


Jag skulle egentligen haft Gucci med mig, det hade han tyckt var så himla kul. Jag har så dåligt samvete för min älskade vovve, har ju inte så mycket tid med honom nu sen Savanna kom. Så han hade verkligen mått bra av att få leka med Pernillas flickor lite. Men vi har inte köpt galler/när till den "nya" bilen än, och Gucci vill ju gärna hoppa fram (ja, de e mitt fel hehe) så han fick bli hemma denna gång.


Hade en jättemysigt eftermiddag hos Pernilla, lugnt och skönt. Bara mys och gos med våra bebisar. Tusen tack Pernilla!


Jag körde hem och gav Savanna mat och bytade på henne, sen stack vi iväg en sväng till Ikea för att äta. Dem har faktiskt helt ok mat som är prisvärd, och det är så himla skönt att slippa stå vid spisen ibland.



Frank lyxade till det med en bit äpplekaka till efterrätt ;o)


Vi var väl hemma igen ca halv nio och då slängde vi oss i soffan och kollade film, ganska trötta båda två. Ja, Savanna med. Hon blir så lätt övertrött när det händer för mycket och då har hon så svårt att komma till ro.


Det var iaf en allmänt lugn och skön fredag :o)


Kram

1 kommentar:

  1. Tusen tack för att du och Savanna kom till oss!
    Jag blev jätte glad över detta.
    Synd bara att det regnade annars skulle vi ha suttit ute i veranda rummet och myst, för där har jag fixat lite extra.
    Men vi hoppas ju på fler besök och då att det skall lysa en sol över Beddingestrand så vi kan nuta av SOMMAREN inte att det regnar hela tiden!
    Och trädgården rensar jag ju med hjälp av Robin. Vi tar tag i våra verktyg och eldar upp oss, för vi tycker ju inte om att rensa rabatter eg, men samarbete och vips e vi klara!

    Haha, dressingen kunde ha varit godare, men jag hittade ju inget lactos fri majonäs, så det fick bli som den var.... Kan ju inte lyckas jämt!
    Som sagt, du är värdefull för mig och jag är TACKSAM för vår vänskap!!!
    Pussa Gucci från mig och ha inte dåligt samvete, han vet att du älskar honom fast du inte har tid nu!
    Puss också på Savanna hon är så söt och kär er lilla flicka!
    STOR KRAM från Ninna

    SvaraRadera