onsdag 20 juli 2011

Tacksamhetsalfabetet bokstaven E!


Bättre sent än aldrig :o)


Jag är enormt tacksam för mina efterlevande, d v s mina älskade barn.


Jag är tacksam för min e-mail, så snabbt och smidigt att ha kontakt. Jag är tacksam för mumsiga efterrätter, för de gånger jag kan ta en eftermiddagslur, att jag har ekonomi så vi kan få mat på bordet och ibland unna oss lite extra.


Jag är tacksam för att det finns eld så vi kan mysa framför vår öppna spis och för el och våra element som skänker oss värme när vi fryser.


Jag är tacksam för alla fina erbjudanden jag fått i livet och för evolution, d v s utveckling.

Jag är tacksam för min och alla mina käras existens, att jag fått stor empati, för min envishet och för de gånger jag har energi.

Och sist men dock inte minst, för Espresso House som ger mig möjligheten att njuta ev deras goda kaffe. :o)

Vilka är dina E´n?

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar