lördag 23 juli 2011

Tacksamhetsalfabetet bokstaven F!


Jag är såklart tacksam för min familj, d v s Frank, mina barn och mina djur!

Jag är tacksam för min förbättring i min sjukdom Fibromyalgi under graviditen, och att jag trots min sjukdom är ganska flexibel.

Jag är tacksam för alla vackra färger, alla mysiga fikastunder jag fått njuta av, alla trevlig fester jag blivit bjuden på och alla bra filmer jag sett och ska se.

Jag är tacksam för att jag är frisinnad, inte främlingsfientlig och fredlig.

Jag är tacksam för filmjölk (med kanel och socker), för fondue, frasiga våfflor, fisk och färskvaror i allmänhet.

Jag är tacksam för min utbildning och den tid jag hade på Folkhögsskolan Hvilan, den var tuff men en av de bästa tiderna i mitt liv av många anledningar.

Jag är tacksam för flygplan så man snabbt å säkert kan resa till ett annat land. För sköna fotbad och för alla fynd jag gjort och ska göra :o)

Jag är tacksam för mitt förnamn, har alltid varit nöjd med det. Tacksam för min firma och tacksam för alla förmågor jag har och för mina fingrar så jag kan pyssla, måla och mycket annat.

Och sist är jag tacksam för ordet förlåt, synd bara att många har så svårt att säga det. :o(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar