söndag 24 juli 2011

Tacksamhetsalfabetet bokstaven G!


Då var det dax för bokstaven G :o)

Jag är djupt tacksam för mina grabbar här hemma och såklart grabbarna i Ajax. För älskade Gucci och min lille Gizmo.

Jag är jättetacksam för att jag fick vara granne med Gull-Britt och att det ledde till att vi blev bästa vänner.

Jag är tacksam för många av mina gener, för att jag är givmild/generös och min och all godhet i världen.

Jag är väldigt tacksam för gatlyktor oå kvällen/natten :o), för glass, grönsaker, Gorgonzola och Grevé ost och för godis. :o) Och självfallet för alla glutenfria produkter, som dessutom bara ökar. :o)

Jag är tacksam för materialen glas och guld som båda skänker oss så mycket vackert att titta på och njuta av. Och för mjukt tjockt grönt gräs att få springa barfota i.

Jag är tacksam för alla goa grannar jag har och har haft. Hade världens goaste grannar när jag bodde i Bulltofta, Eva och Klas :o)

Jag är tacksam för mina gåstavar, för alla olika genrer inom musik och film, för alla gratulationer jag fått i livet, för alla glädjestunder jag haft i mitt liv och för alla gosestunder jag fått njuta av.

Och slutligen är jag djupt tacksam för mina tre graviditeter som lett till det underbaraste som finns...mina älskade barn.

Vilka är dina G´n?

1 kommentar:

  1. mkt bra och läsvärt att vara tacksam över!

    KRAM

    SvaraRadera