onsdag 20 juli 2011

TRÖTT!

Jag är så vansinnigt trött och har sån fruktansvärd värk i min kropp. Jag får aldrig sovit, hemmet förfaller och djuren blir försummade :o( Frank e aldrig hemma för antingen är han på jobb, repar eller så spelar han. Och jag behöver komma igång med min powerwalk så jag får lite energi och kan bli av med de överflödiga kilona jag har efter graviditeten. Ingenting får jag gjort, och jag blir bara tröttare och tröttare. Less...

Visst har jag blivit erbjuden hjälp, men de e ju inte deras hjälp jag vill ha... :o(

3 kommentarer:

  1. Nina, kära Nina!! Jag vet hur det är att leva med värken, utan hjälp, allt förfaller när man är trött efter en graviditet, jag finns här om du behöver hjälp! Kanske ta lilla Savanna å gå en runda, så du får sova några timmar? Eller bara komma hem till dig å ha henne en stund så du får rå dig själv? Hör av dig om det finns nåt jag kan göra för dig!! Kram på dig!!

    SvaraRadera
  2. Naaw, du e för söt. Tusen tack, ska ha det i åtanke.

    Kram gulliga du

    SvaraRadera
  3. Liten, du är guld!!!
    Kram

    SvaraRadera