torsdag 18 augusti 2011

Middagsfrid!



Tänkte jag skulle prova detta nu :o) tror det kan underlätta lite i vardagen iallafall. Det fungerar som så att man lägger en beställning och så får man hemlevererat en matkasse för antingen tre eller fem dagar, med tillhörande recept. Så med andra ord får man veckans mat planerad och alla varor hem till dörren, toppen ju! Finns lite andra företag som oxå kör detta men jag tycker nog att Middagsfrid tilltalar mig mest. Priserna är ungefär dessamma, men recepten skiljer sig å Middagsfrids recept är de som jag tycker har de bästa.



Klicka på länken för att se ex på veckomeny: http://www.middagsfrid.se/week/34-2011/


Min första leverans kommer först den 29/8 och det ska bli riktigt spännande att prova detta, jag beställde även fruktkassen eftersom vi äter mycket frukt. Ska bli kul, kommer att berätta vad jag tyckte. Någonting för dig oxå kanske? Klicka på loggan så kommer ni direkt dit :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar