lördag 27 augusti 2011

Tacksamhetsalfabetet bokstaven K!

Ja, då fortsätter jag med bokstaven K. Det går lite tid mellan bokstäverna *haha* men huvudsaken att man fullföljer ju. Det är ju lite hektiskt mellan varven, men det lugnar förhoppningsvis ner sig snart. :o)



Jag är tacksam för mitt älskade Kevin och mina goa katter. Mitt fina Kök, efter renoveringen :o), husets hjärta. Min fantastiska kaffemaskin som ger mig helt underbart kaffe. Och kakao så jag får njuta av mumsigt choklad.

Jag är tacksam för kärlek, för all jag fått och får, och all jag själv känner och fått känna. För bra kommunikation och alla kramar och komplimanger jag fått.


Jag är tacksam för all underbar kultur som vi människor får njuta av, för kabel tv och för mitt körkort.



Jag är tacksam för mitt allra första kassettband som var med Michael Jackson, jag kommer ihåg som jag spelade detta band dag ut och dag in. Han var min största idol :o)



Jag är tacksam för höga klackar :o), kläder, kronärtskocka och kräftor som är så gott.



För att jag är konstnärlig, för att jag har en någerlunda fungerande kropp trots smärtor å sjukdomar :o). Och sist för alla krisgrupper som ställer upp till alla behövande människor.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar