onsdag 21 september 2011

Tiden går så fort och julglögg på G!

Jag hinner knappt med, tiden bara susar förbi. Men ska verkligen skärpa till mig nu med min blogg, hellre korta inlägg och oftare. :o) Så jag lovar jag ska bli bättre. Jag orkar inte uppdatera just nu, ska snart nanna. Men ska försöka uppdatera lite imorgon om sista tiden.


Vill iaf passa på att tipsa om att man nu kan boka årets glöggsmak, och tur är det...för i December är dem garanterat slut. Så har det varit de sista åren iaf. Jag blev själv tipsad från Mariettes blogg och det var en himla tur för jag glömmer alltid bort det, så tack Mariette. Här hittar ni hennes blogg: Mariettes röra.



Snygga flaska oxå :o) Årets smak är kaffe *mums* Tänker mig varm kaffeglögg och så kanske ha lite grädde till istället för russin och nötter. Gott lät det iallafall och jag ser framemot att smaka den. Jag bokade två flaskor och det kommer ett sms när glöggen kommit till butiken, så smidigt. Vill du oxå boka kan du göra det här: Blossa kaffeglögg



Natti natti nu,hörs förhoppningsvis imorgon ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar