fredag 21 oktober 2011

En liten utmaning...

Fick denna lilla utmaning av Soulsister och det gillas :o) Tusen tack!

Så nu ska jag alltså svara på några frågor, länka vidare till den jag fått utmaningen av och slutligen vidarbefodra till fem andra bloggare :o) Jag fick ju denna av Soulsister så om du klickar på hennes namn kommer du till hennes trevliga blogg.

1. När ingen ser eller hör mig…. (haha, det är ju mycket :o) men får välja ut några)... väger jag mig, gör toalettbesök och rensar ansiktet. :o)
2. Jag går aldrig hemifrån utan…kläder på kroppen ;o)
3. Min blogg heter som den gör för att.....den handlar om allt möjligt som bl a händer i mitt liv så som jag upplever och ser det...och så har jag ju blå ögon ;o)
4. Om jag vågade skulle jag….kaaaanske hoppat bungyjump :o) Flyttat till Gran Canaria och ringt Steve Lukather i Toto, Cliff Richard och Peter Cetera och sagt att jag ville spela in en duett med dem :o)
5. Om tio år kommer jag att…förhoppningsvis fortfarande vara aktiv inom musiken, ev flyttat till något som INTE kräver större renovering, ha friska barn som det går bra för och gärna ha bra hälsa.

Nu ska jag skickas vidare till 5 andra bloggers och jag väljer:
Patricia
Dansbandsfrun
Ninna
Lova
Katti

Lycka till! :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar