lördag 22 oktober 2011

Spela Alfapet på mobilen!

Jag har fastnat (som så många andra) :o) för spelet Wordfeud på mobilen, en perfekt sysselsättning för mig när jag matar eller har en sovande Savanna i famnen. :o) Mitt nuvarande rekord för ETT ord är 540 poäng, så det klår jag nog aldrig. Men det är verkligen jättekul och du spelar ju med andra runt om i landet. Tänk på att det kostar pengar att vara uppkopplad på nätet, så försök om du kan koppla upp dig via ett trådlöst nätverk. Risken är nämligen att du blir fast och jag kan säga att tiden går väldans fort när man spelar. *hehe*



Så leta nu upp wordfeud appen på din mobil och ladda ner. Vill du spela med mig blir jag jätteglad, bara sök orchidlady1971 så kan spelet börja ;o)

5 kommentarer:

  1. tog en titt (: du värka ha en intressant
    blogg (: kika gärna in på min! jag är 22 år
    och är tvilling mamma åt två flickor (:
    skriver om att vara mamma och om mode och skönhet (: och tips och så!

    SvaraRadera
  2. 576p för ett ord fick jag i helgen....sjuuukt men sant!

    kram

    SvaraRadera
  3. Carolin: Tack, ska absolut kolla in din blogg :o)

    Soulsister: WOW, stort grattis :o)

    kramizar

    SvaraRadera
  4. tack så mkt :) ja precis man vill inte ha som alla andra :) jag har mina barn tatuerat och två blommor runt, kan lägga upp en bild sen :) den gjorde tatueraren till mej :)

    SvaraRadera
  5. Ja, gör gärna det. Hade varit jättekul att se :o)

    SvaraRadera