lördag 29 september 2012

Samsung Galaxy sIII


Den här snyggingen är nu min, fin va. Frank har en blå och jag valde en vit.Vi passade oxå på att byta från Telenor till 3, har aldrig trivts med Telenor. Tycker dem är dyra, har aldrig haft så dyra räkningar. Sen lovade dem en massa när vi gick med första gången som dem sen INTE har hållt. Så under tiden vi väntat på att bindningstiden ska gå ut har vi undersökt de andra bolagen och beslutade oss för 3. Som ni vet bor min syster i Danmark och 3 var de enda som vi kunde ringa billigt genom, så det var det som avgjorde det hela.

Telefonen är superfin, väger nästan ingenting och man kan göra såååå himla mycket med den. gissar att jag inte ens kommer lärt mig allt innan det är tid att byta till ny mobil *haha* Teknikens under verkligen. :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar