fredag 12 oktober 2012

Fint besök.

Igår hade vi besök i replokalen, Milla, Ingvar och Elin kom en sväng :-). Ajax ska ju ha 45års jubileum nästa år på Blå caféet i Lomma och då ska alla Ajax sångerskor och sångare genom tiderna turas om att sjunga hela kvällen. Iallafall de vi lyckats få tag i. Och Milla är ju en av dem :-). Så hon var nere å testade lite låtar och valde vilka hon ska sjunga. Alltid lika kul att träffa henne. Hasse var ju nere förra veckan och veckan innan var det Rolf som var på besök. Ska bli jättekul.

I övrigt håller vi på och jobbar med låtar inför vår äntligen kommande skiva, och vi kommer ha 2 egna nya låtar med. Ska verkligen bli skoj att få klart och släppa den.

Ha en fin dag.


1 kommentar:

  1. Heeeeeeej gumman!!
    Nu såg jag din kommentar på min blogg om den coola klänningen ;)(jag har den kvar)
    (jag mailar dig när jag kommer hem från London, för jag e superstressad nu)
    Gud va länge sen! har inte varit inne på bloggar på evigheter! Hoppas allt e bra! stor kram Evalena

    SvaraRadera