fredag 23 november 2012

Besvikelse.



Jag fryser! Laddad med trippla koftor och halsduk virad tre varv och ändå fryser jag. :o( Förkylningen har inte lagt sig varken hos mig eller Savanna och vi går omkring här och snorar ikapp. Stackars lilla glansögda tjej med sår på näsvingen av allt torkande. Men hon är så duktig och kämpar på och är faktiskt ganska pigg och glad trots allt. Värre e det med mig, man tål ju ingenting nu på "äldre dar". Förr körde man vidare på sitt race med några alvedon i kroppen, och varken feber el förkylning stoppade en från att jobba. Så det blev inget rep för mig igår men det tråkigaste av allt är att jag skulle gått ut och ätit med några tjejer idag. Jag går ju inte ut själv så ofta, för antingen spelar jag eller så spelar Frank. och är man sen ledig båda två är det skönt att bara krypa upp i soffan och kolla på en film. Men jag är såååå besviken, såg verkligen fram emot att sitta och äta gott och dricka vin och bara koppla av och det är så himla typiskt att jag skulle bli dålig nu.


Hit skulle vi gått, ett ställe som jag inte ens visste fanns. Man väljer och vrakar mellan en massa smårätter och det finns ju inget bättre, på så sätt får man smaka på så mycket som möjligt. Men det är inte mycket att göra något åt, och det kommer förhoppningsvis fler tillfällen. Jag hoppas ni har det bra allesammans och får en riktigt fin helg.

Kram & snörvel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar