torsdag 8 november 2012

Gör ett klipp...eller två, eller tre...eller tio!



Den här sidan diggar jag starkt! Dem har helt suveräna erbjudanden tokbilligt. Om du inte är medlem tycker jag absolut du ska registrera dig, på så sätt får du mail varje dag så du hela tiden håller dig uppdaterad om vilka erbjudanden dem har...och det bästa av allt, det är helt gratis att registrera sig :o) Jag har varit med i över 2 år nu och har handlat en del, 

Just nu har dem ett suveränt erbjudande på en SAMSUNG GALAXY

Denna telefon är riktigt bra, både
Frank och jag har en och trivs jättebra med dem.

Lite exempel på vad jag har köpt är:


Biljetter till Malmö Opera för halva priset







Kaffebönor till halva priset

För någon vecka sedan köpte jag nya stekpannor med 5års garanti, oxå till halva priset.

Det senaste jag har köpt är en barndator till Savanna, men en har jag inte fått hem än :o) En julklapp klar iaf!


Hello Kitty el Barbapapa dator

 Tycker absolut ni ska klicka er dit och iaf registrera er, som sagt det kostar ju inget och vill ni inte handla något så gör ni inte det såklart. Det enda ni riskerar är att få en massa toppenerbjudanden i mailen, och det kan man ju leva med...eller hur! :o)

Klicka på bilderna för att komma dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar