måndag 11 mars 2013

Den bästa handkräm jag testat!

Jag har problem med torra händer, så torra att de spricker och då talar vi om sprickor som knivhugg. Helt vansinnigt att händerna kan spicka så. Men jag håller ju på väldigt mycket med vatten och tvättar händerna väldigt ofta, så nu måste jag smörja mig hela tiden. Apoteket har detta märke, Neutrogena och jag har sett reklamen för det så jag tänkte jag skulle prova. TVÅ nätter och den har redan gjort underverk. Sprickorna är nästan helt läkta och mina händer är inte alls lika torra. Jag är så glad och så nöjd :o)

Denna variant är fetast och bäst att ta på natten

och denna tränger lättare in så den är mer lämplig under dagen
 Men båda är helt fantastiska så dem får 10 stjärnor av mig, PROVA!!!

En annan av mina favoriter är denna från Crabtree & Evelyn Gardeners Hand Therapy (i flaska)

Till daglig vård är den jättebra och även på natten, dessutom så doftar den underbart. :o) Jag beställer den från Eleven.se. Den finns även i tub och det finns massor i detta märke att välja på.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar