onsdag 21 augusti 2013

Galet trött!

Jisses, vad trött jag är. Skulle kunna sova ett helt dygn utan problem :(





Sorg tar verkligen på krafterna. Man går och funderar och grubblar nästan hela tiden, försöker dock att det inte ska ta så mycket kraft av mig för Savannas skull, men det är inte så lätt. När jag har bekymmer eller är ledsen så bryts min kropp ner totalt, alltså mer än vanligt. Så jag får ännu mer värk och blir vansinnigt trött. Sen spelade vi igår, jättekul såklart :) Men kraften var inte detsamma och man känner sig ledsen inombords , vissa låtar blir svårare att sjunga så man anstränger sig verkligen för att inte tänka på texten så mycket. Men det gick bra trots sorg och lite skröplig i halsen. Vi hade fantastiskt väder och inomhus var det väldans varmt, för varmt faktiskt, luften stod helt stilla. Så i andra passet efter pausen var vi ganska så möra allihop :o) Och idag känns det i kropp och huvud i form av värk och gaaaalen trötthet! Visste ni förresten att vi nu heter RemlenZ när vi spelar på 3 personer istället för 5? Nu vet ni iallafall :) Hemsida är inte klart, men besök oss gärna på vår sida på Facebook: https://www.facebook.com/RemlenZ

Laddar för en svalkande dusch nu och sen lite festivalhäng, har inte varit där alls än. Har ni varit där? Kanske ätit något gott som ni kan tipsa om? Nä, måste ta mig i kragen nu innan jag däckar *haha* Ha en fortsatt fin dag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar