torsdag 22 augusti 2013

Malmöfestivalhäng

Ja, det blev lite mingel i festivalyran igår. Jag, savanna och Colins flickvän Eva-Lina körde ner en sväng för att insupa den mysiga atmosfären och dofter av mat från alla länders hörn tills näshåren nästan krullade sig. Savanna fick den obligatoriska ballongen och så fick hon Amerikansk glass som var så hög att man suckade till av förundran. Överallt hördes musik från olika gengrer och världsdelar och man var bara tvungen att stanna till hos varje för att njuta en liten stund. Och självklart var dansbanan ett måste denna härliga kväll. Drifters stod på scen och gjorde ett fantastiskt jobb, och deras sångerska Erica lyfter verkligen bandet med sin vackra stämma. Sen promenerade vi genom festivalområdet bort till mattorget för att välja något gott. Jag är ju lite begränsad med mina mattallergier men hittade till slut något, en gryta av något slag hos Jan Hedhs stånd, ingen höjdare alls tyvärr. Nu får vi se om det blir nån met festival för mig detta året, bara imorgon kvar ju.

Nu har jag precis knaprat i mig mina 2 pencillin tabletter, berättar mer imorgon, och nu har kl blivit alldeles för mycket...som vanligt. Men natti natti så hörs vi imorgon. Kram

Drifters på scen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar