onsdag 25 september 2013

20,00 21.00 22,00 egit Äntligen soffeläge!

Åhhh, vad internet och Blogger är trögt idag. Har hållt på nu i en timme för att lägga upp lite bilder :o( Jobbigt!

Ok, såg att jag hade missat kl 18 idag. Vet egentligen inte varför det blev så, tiden gick nog bara så snabbt att jag inte tänkte på tiden. Jag vet iallafall att jag var på Åhlens då :) Hade sett en supersnygg tröja i deras annons så ville kolla närmre på den och ev prova, så det gjorde jag och den fick följa med mig hem :)

Visst är den snygg, riktigt mjukt och skönt stickat.
Hittade även denna fina ask, tänkte ha den till räkningar. Känns kanske lite glamorösare att ta fram dem då...hur glamoröst det nu kan kännas med räkningar *hahahaha*

Fin var den iallafall :)
Ja, sen la jag ju ut inlägg kl 19 från Burger King vid Mobilia. Hade lite ärenden på Mobilia, skulle bl a posta ett paket och hämta ett. Det var från Haléns, fick ju från dem nyligen men allt jag hade beställt var inte med...nu kom lite till. 

Ett sött set till Savanna och några långarmade bastoppar.
Sen var jag sååå kaffesugen :)

Islatté mmm...                   En trött Emma
  
Sen tog vi en sväng inom Indiska och där hittade jag jättefina smycken. Brukar verkligen inte unna mig att köpa smycken och tyckte väl jag kunde det idag :)

Ett treradigt långt halsband med matchande armband, fint både till fest och vardags.
Ett suuupersnyggt halsband, detta är verkligen jag!
Och ett jättefint armband, oxå snyggt både till fest och vardags
Och slutligen tog vi en vända in på Claes Ohlssons och köpte ett fodral till surfplattan. Skulle ha köpt ett för längesen och har nog bara haft en himlans tur, surfplattan har vi haft sen i julas.
Kl 20 satt vi i bilen på väg hem. Hem och packa upp och pussa på sessan och sen nattning. Hade tänkt sy lite, men det får bli imorgon. Jag är trött och har ont, så det blir soffan en stund till innan sängdax. Hoppas ni haft en fin dag!
Natti natti :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar