måndag 9 september 2013

När det blir en helt ok helg!

Åhhhhhhh, vet inte vad det är med Blogger idag. Skrev ett långt inlägg  och skulle precis publicera och så bara försvann det? Såååå irriterande!

Ok, försöker igen men kortare version *suck*

Helgen inleddes fredag kväll med en mini spa kväll. Det var vår ena granne som bjudit in en hel drös av oss kvinnliga grannar för en kväll med avslaappning.

Först fick vi fotbad

och under tiden fötterna blev mjuka fick vi nack och axel massage

Efter det peelade vi våra fossingar och slutligen smorde vi in dem med fuktgivande kräm.
Produkterna som användes innehöll alla Aloe Vera.
Efteråt blev det fika

Produkterna kom från ett företag som heter Forever. Har aldrig hört talas om dem innan trots att dem faktiskt funnits i 35 år. Vi fick en jättebra presentation och vi fick klämma och känna och även smaka. Marianne som höll i demonstrationen var mycket duktig och jag lärde mig en massa nytt. Väldigt trevligt var det och ett alldeles ypperligt sätt att spendera fredagkvällen på.




På lördagen blev det sushikväll *mums*



Savanna är en hejjare på att äta med pinnar, hon har en barnvänligare version med klämma upptill.

 På söndagen tog vi en tripp till IKEA, Savanna älskar IKEA *haha*. Ja, det gör faktiskt jag också. gillar att deras varuhus är så bra anpassat till alla oavsett ålder. Så det blev några timmar där med lek, lunch och shopping av både nyttigt och onyttigt.


Efter IKEA körde vi till lekplatsen en stund innan det var dax att åka hem för lite söndagslugn.
  
Ja, lugn och lugn. Jag har massor att göra, så efter maten satte jag mig för att sy elefanter som är beställda. har massor av lapptäcken också att bli färdig med, så jag har att göra. Satt till halv 4 inatt.





 Förresten, har fått tillbaka min älskade kaffemaskin.

Så nu njuter jag av mitt god kaffe igen :o)

  Ha en fin dag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar