söndag 15 september 2013

När livet är hektiskt!

Det har varit en hektisk vecka *pust* Har knappt kunnat vila alls, och veckan har gått så himla snabbt. Stress stress stress!

På måndagen sydde jag på beställning, sydde till långt in på natten (till kl 5 på morgonen) trots att jag var helt slut.



På tisdag sydde jag lite och sen var det tid för akupunktur.

Denna gång var det lite annorlunda och jag fick någon xa nål. När jag ligger där och ska slappna av så får jag sån fruktansvärd smärta i mina överarmar och det strålar upp i axlarna och hela skulderbladet. Kände som allt låste sig och minsta lilla jag rörde på huvudet gjorde det vansinnigt ont. Men jag stå ut och när Mafalda kommer in igen för att skruva på nålarna så lättar hon på det som hon trodde var orsaken till mina smärtor. Efteråt var jag helt yr och matt. Men denna gång hde jag inte xa ont på kvällen som första gången, men armarna känner jag av än. Ska gå några gånger till så får vi se vad det ger. Kan inte ens tänka mig hur det skulle vara att vara smärtfri, har inte varit det på ca 10 år ju. På tisdagen kom jag inte isäng förän kl 3, trots att jag bestämt mig att lägga mig tidigt. *haha*

I onsdags spelade Frank så Savanna och jag var själva, så vi hade tänkt gå ut och gå och i övrigt bara ta det lungt. Men min syster skriver till mig och behöver ett lapptäcke akut och frågar om jag har färdiga, och det hade jag så jag skickade foton och hon valde ett. Jättekul. Men nu blev det bråttom, Nadine bor i Danmark och för att hon säkert skulle få det innan lördag då hon skulle ha det, var jag tvunget att posta innan kl 18. Så jag går ut för att hämta det täcke hon valt och så visar det sig att det inte var helt färdigt, vadd och "reklamlappar" skulle fixas. Så det var bara att sätta sig och sy, försöåkte få Savanna att somna först men icke, denna dag ville hon inte sov middag. Men det gick bra ändå, hon satt brevid mig på golvet och lekte så fint med sin tågbana. Sen skulle det packas in och så körde vi iväg för att posta, 5min i 18 stod jag på posten med 5 personer före, vilken stress!!! Men jag hann iallafall, så himla skönt!


 

Leverans på gång

Detta täcke var det.

Besök gärna min sida på Facebook:
https://www.facebook.com/pages/Pyttipanna/520442611342926

Torsdag var det repa i lokalen, vi gick igenom några nya låtar och så håller vi på att sortera , bort lite låtar från vår repertoar. Kommer komma mycket nytt, jättekul!

Fredag var shoppingdag, blev lite nytt till mig. Nån bastopp och mjukisbyxor. Det enda jag går i hemma, så det behövs lite ombyte. Den som fick mest var Savanna...som vanligt :)

Lite från HM

 






Och lite som jag hade beställt från Haléns




Eva-Lina, Colins flickvän, fyllde år i veckan. Hennes ena present har Savanna slarvat bort, hittar ingenstans :o( och de andra hade inte kommit på hennes dag. Så vi får gratta henne i veckan istället.

Och mina Aloe Vera produkter har inte kommit än, men visar så fort jag fått dem.

Har förresten fått en helskum värk på mina ovanfötter, kan inte lägga foten på den andra utan att det gör jätteont, och gäller båda fötterna...skumt!

Idag lördag blev det sushi igen. Jag vet inte vad det är med mig, är så vansinnigt sugen på sushi hela tiden :oS Och det var lika gott som förra lördagen, mmmmmm.

Nu är jag jättetrött så tänke hoppa i säng. Imorgon ska vi mixa ena låten till skivan, jag måste köp elefantögon *hihi* och handla lite annat. Så jag har att göra som vanligt. Hoppas ni alla får en riktigt skön söndag!

Natti och kram

1 kommentar:

  1. Hej och kul att du klickat hem de fina barnkläderna från oss :-) Hoppas du blir nöjd med ditt köp.

    Ett tips om du vill locka våra kunder att kika in till din blogg...
    Det är viktigt att du länkar rätt om det ska fungera:
    1. Skriv ett blogginlägg
    2. Gå in på den specifika produktsidan på www.halens.se och kopiera adressen. Obs! Använd produktens sida, inte förstasidans adress!
    3. Länka till den kopierade adressen från ditt blogginlägg
    4. Pinga http://www.twingly.com/ping så att vi vet att du länkat till oss
    5. Efter ett tag dyker länken till din blogg upp på Halens.se. Du hamnar nu både under senast bloggat på startsidan samt direkt under produkten.
    Tips! På alla produktsidor finns det en ”Blogga”-knapp. Genom att trycka på “blogga”-knappen får du en färdig länk som dessutom innehåller bilden på produkten.
    Lycka till och trevlig torsdag önskar Anna från Halens

    SvaraRadera