måndag 16 september 2013

När söndag faller in!

Idag var det tid för mixning av våra nya låtar i lokalen, blev riktigt bra när det var färdigt. Så nu ska låtarna skickas iväg och mastras och sen är de klara för skivan :) Spännande!

Efter lokalen hade jag lite ärenden. Blev bl a lite nya inköp, både privata och till Pyttipanna :)

Nytt till Pyttipanna.

Hittade mor och dotter tröja och kunde inte låta bli :) Visst var dem fina.

Köpte en massa annat smått och gott oxå, lite mer måste inköp som hundmat, kattsand, tvättmedel m.m. Var på IKEA en sväng också, men dem hade inte det jag sökte...igen! Brukar köpa ett tyg där som jag behöver till mina lapptäcken, men det är alltid slut, ganska dåligt från ett så stort företag.

Nåja, mina varor från Aloe vera partyt kom igår. Precis när jag svänger in hemma och parkerar så kommer Marina med varorna, gulligt av henne att komma med dem.


Företaget heter Forever

Här är det jag beställt. Beställde en Aloe vera dryck, ska drickas varje morgon och kväll, tror det var kväll också :) Får kolla det :) Sen köpte jag ett serum till ansiktet, känns som sammet när man smort sig med den. Och så beställde jag en tillhörande ansiktskräm, vill gärna köpa alla produkterna i serien, men vill prova dessa först. Tog en dusch sen och använde produkerna direkt, jättesköna.

Känner mig inte riktigt kry, förkyld och tjock i halsen. Jättetrött och ont i min kropp, har visserligen sovit väldigt lite de senaste veckorna så det kan ju vara orsaken. Men jag tänker att det kanske kan vara akupunkturen som sätter igång en massa i kroppen. Hoppas inte det blir värre iallafall, har massor at göra! Hoppas ni har det bra iallafall och hat en skön helg!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar