tisdag 3 september 2013

När vagnen har gjort sitt!

Nu har vår älskade vagn gjort sitt, iallafall för oss. Har verkligen älskat den vagnen och är sååå nöjd med mitt köp. Den har varit helt suverän på alla sätt och är i toppskick fortfarande. Men jag behöver något lättare nu känner jag. Även om vagnen varit relativt lätt så har jag problem med min värk och kände att jag behöver hitta något ännu lättare och ännu smidigare.

Min fine vagn. Detta är en bild på en ny, har hunnit packa ner vår.
Så, nu ska vagnen gå vidare till nästa generation. Japp, så är det. Jag ska nämligen bli farmor :o) Ja, ni läste rätt. Så Kevin och Emma ska köpa vagnen, dem kan verkligen inte få en bättre vagn för dem pengarna. Ingår ju både liggvagn, sittvagn och bilstol.
Livet är verkligen outgrundligt, eller hur!

*

Den nya vagnen är lika fantastisk som den förra, fast väldigt mycket lättare. Kan bära med en hand och den fälls ihop med en hand, jättenöjd! Och Savanna gillar den väldigt mycket så det är ju bäst av allt :o) Fanns i grått, svart, sand och röd.

Nya vagnen i grått.
Om ni klickar på bildena kommer ni direkt till köpställena!

Nu ska jag göra mig iordning för att åka på akupunktur, ha en fin dag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar