fredag 6 september 2013

När vissa saker faller på plats...

Igår var en sån dag där vissa saker faller på plats och man får en sådär bomullsskön känsla i hela kroppen, och helt plösligt känner sig 5kg lättare. Härlig känsla det där. Kan tyvärr inte berätta om det, inte än iallafall :o)

 Kommer ni ihåg denna bild som jag la ut häromdagen. Jag undrade om ni kunde se vad det skulle bli :o)


 Här är reslutatet!

Fin va :o)

Denna var till Savanna men jag tar även beställningar. Besök gärna min sida på Facebook, där kan ni se lite vad jag gör och vad man kan beställa :o) Klicka på bilden så kommer ni dit.


Sidan är fortfarande under uppbyggnad, kommer mer info och bilder efter hand. välkomna!



Posten kom också med ett brev fullt av fina minnen igår.

Foton :o) En massa fina foton! Min morbror och hans fru som skickade. Ser ni det svart vita kortet, visst var hon vacker min mormor. Riktigt kul att få ett riktigt brev utan att det innehåller en räkning *haha* Inte så ofta man får brev nuförtiden i vår email-era, särskilt inte så fina. Tusen tack morbror och Inga-Lill, blev så varm i hjärtat!
 
 
  Ajax hade även möte igår, ett viktigt möte som gav väldigt mycket. Det händer mycket i Ajax nu, massor av kul som jag kommer berätta om längre fram. Sååå spännande!

På bilden till vänster ser ni Kenta som hjälpe oss ibland, han kom ner och fikade och gjorde oss sällskap en stund, alltid trevligt med besök.

Ikväll är jag inbjuden till grannen med andra grannar för en spa kväll, härligt. Berättar mer en annan dag. Hoppas ni har det bra allihop och får njuta av slutet på sommaren nu när vädret är så fint!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar