tisdag 15 oktober 2013

När dagen börjar med stress och slutar med lugn.

 
  Är galet trött nu och måste snart i säng, imorgon väntar nya äventyr och kraftansträngningar. Men här kommer lite kortfattat om dagen :o)

 Vi började med ett tandläkarbesök för Savanna. Hon ville mest leka och tandläkaren fick absolut inte borsta hennes tänder, bara mamma. Så medan jag borstade nätt så Savanna gapade stort så kunde tandläkaren kolla på tänderna och räkna. Allt såg jättefint ut och alla mjöjktänderna hade kommit.

 Därefter åkte vi en sväng till Triangeln, jag Emma och Savanna. Vi gick direkt till Burger King för lite mat och Eva-Lina kom dit och mötte oss där.

Gott!

Därefter hittade vi en ny butik på Triangeln. Ja, vi har sett den men aldrig besökt den innan. Kids&friends, låg på övre plan. Jättetrevlig butik med en massa märkeskläder, både för vuxna och barn. Några små inköp blev det där.

Tommy Hilfiger strumpor till både Savanna och mig
Savanna blev väldigt faschinerad av denna skyltdocka :)
Detta fina armband köpte vi där. Man valde själv armband och bokstäver och figurer och trädde på, väldigt kul idé.


Detta lilla set valde Savanna själv, en liten väska med blyertspennor, suddigummi och en liten anteckningsbok.

 Sen besökte vi detta mumsiga stället!



Yogurt glass i en massa smaker, du väljer själv och tar upp själv. Sen kan man välja mellan en massa godis, frukt, nötter, strössel m.m. och därefter väges det och du betalar efter vikt. Trevligt!


 OCH SEN........


 Hrrrrmmmmmffff...ja, jag vet...kunde liksom bara inte hålla mig :oP


 Sen till mitt egentliga ärende på Triangeln, hade lagt undan ett par skor/mockasiner hos Skopunkten.


 Funderar på att ta bort fransarna eller iaf korta de lite, får se. Jättesköna är dem iallafall :o)

Sen hem och äta Carbonararester *mums* och nu är det dax att hoppa i säng, såååå trött.

Natti & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar