lördag 5 oktober 2013

När födelsedagen blir sådär lagom mysig.

eJa, så var man då fyllda fyrtio......hrrmm PLUS :o) *hehe* man är ju inte äldre än vad man gör sig ju, eller hur! :o) Hade iallafall en jättemysig födelsedag, lugn och skön. Jag är ju inte så mycket för det där med "stora" tillställningar...eller jo, jag tycker det är jättekul men orkar helt enkelt inte :o( Massor av jobb innan med inbjudningar, städning, shopping, bakning och matlagning, dukning m.m. Och sen har man en massa jobb efteråt också, brukar vara helt slutkörd i en vecka efter MINST. Känns inte som att det är värt det tyvärr.

Men blev firad på alla möjliga sätt, fick kort och blommor, massvis med gratulationer och hälsningar, presenter och god mat...precis som en födelsedag ska vara. Precis så att man känner sig ihågkommen, omtyckt och älskad <3 br="">


 Fick vackra blommor

En jättefin Björn Borg plånbok som jag hade önskat mig



Den fina kappan från Desigual (som jag visat innan) som jag oxå använde för förrsta gången, dagen till ära :o)

Jag fick kärlek och lotter från sonen
En jättefin ljuslykta
Gert kom oxå förbi en sväng med present för lite tårta och kaffe.


På kvällen blev det restaurangbesök på Mando

Kvällens outfit
Savannas underbara kappa kommer från Lindex, en sån där "kan inte låta bli måste ha den kappa" eller hur :o) Eller som Savanna säger "Savanna la den"



Den här snubben åkte upp och ner i sin tunna i Buttericks skyltfönster, himla kul tyckte Savanna :o)


God mat med familjen, vad mer kan man önska på sin födelsedag
Tusen tack för en fin dag alla och tack för alla gratulationer, presenter och blommor och all kärlek.
Bamsekram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar