onsdag 30 oktober 2013

Önskelista julen 2013

Utan inbördes ordning!

* Ldir skor
gärna korta :o) 

Skönare skor finns nog inte

* Juicepress
velat ha väldigt länge!

Den här t ex, fått bäst i test och allt! Viktigt för mig är att det finns en fruktköttsuppsamlare. Finns även de maskiner där man inte ens behöver skala frukten/grönsakerna, det hade ju varit allra bäst!


* Presentkort i min favveaffär LÒCCITANE 
hade inte varit helt fel!

Är väldigt sugen på att prova deras "guld" hudvårsserie som har vunnit  priser.

Och annars kommer jag nog aldrig sluta köpa min favoritdoft och allt i den serien Verbena, så presentkortet kommer väl till pass oavsett :o)


* Presentkort på CERVERA

 Där finns en massa fint som jag vill ha, bl a Le creuset grytorna

Denna färgen är ju helt underbar

Behöver oxå nya bestick, en ny elvisp Dualit...finns massor på Cervera som är bra saker.

* Presentkort från Raph Lauren Denim o Supply butiken
finns  både på Triangeln och Emporia

 
Hittat två suupersnygga tröjor där, denna och en till som det verkar omöjligt att hitta en bild på på nätet. Och det är egentligen den andra jag vill ha mest :o)

* Smyckeskåp

Jag behöver vekligen detta, alltså inte bara något som jag vill ha. Idag ligger mina smycken i väskor  en himla oreda och bara blir förstörda. Eller så hänger dem i en krok i badrummet och där har Savanna hängt och dragit några gånger och dragit sönder flera stycken. :o(

Just nu finns detta som erbjudande på Groupon i 1 dag till för 1095:- fullpris är 2595:- så det är ett himla bra klipp. Det smarta med detta skåp är att det finns spegel på framsidan, vilket gör att det kommer passa perfekt i vår kommande walk in closet. För där inne vill man ju absolut ha en spegel, då slipper man det. Jag har letat länge efter något skrin/förvaring till mina smycken. Problemet är att jag har mest halsband och skrinen är helt enkelt för små, så detta är den absolut bästa och mest praktiska lösningen. Dessutom förmodligen det billigaste oxå (till detta pris) eftersom skrinen är väldigt dyra och jag skulle inte klara mig med ett.

(en fågel viskadei mitt öra att tomten kommer med detta skåp :o))


* Presentkort till nina marcs
en butik som finns på övre plan på Emporia och som säljer Ldir skor :o)

 Tror att det finns en på Gustav Adolfs torg oxå nånstans, men är inte 100% säker.


 Hunter stövlar


Finns många fina att välja på, önskar mig långa svarta matta eller svarta korta, gärna de med
detaljerna på bilden här  nere.

Busnel väska

Alla ni 70-talister där ute måste känna igen denna. Den var superinne när jag gick i 7-9, jag gömmer aldrig den julen när jag fick en i julklapp. Jag grät av glädje. Nu fick jag inte originalväskan, utan kopian som hette Bryssel...men den var nästan likadan. Jag tycker denna väska är lika snygg idag som då och önskar mig en. Väldigt smart bag när man ska iväg eller bara har mycket saker med sig. Den finns här: http://www.holmlunds.com/busnel-bag-p-153-c-168.aspx Den är tyvärr slut för tillfället, men kommer igen :o)

Det var dem sakerna jag kan komma på nu, finns säkert mer *haha*. Har ni gjort önskelista  och än, och hur går det med julklappsinköpen? Jag är ute i god tid i år, orkar inte stressa i sista stund. Dessutom kan jag inte lita på min kropp, och det är ofta så att när jag har en massa måsten, då lägger kroppen av. Så i år vill jag inte stressa och försöka göra allt till ett nöje istället för en massa tvång. :o)

Tjingeling




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar